Jeg har mistet min nøgle

subpage-image

At miste sin nøgle kan være et stort problem, men læs her hvad du kan gøre hvis uheldet er ude.

Ny/ekstra nøgle.

Hvis du har tabt en nøgle til din lejlighed, og der ikke af nøglen (eller andet du har mistet samtidig) fremgår, hvor nøglen er tilhørende, er der ingen grund til at skifte cylinderlåsen, før den dag du fraflytter lejemålet.
Du kan altid bestille en ekstra nøgle i Driften på 79 43 25 36, men du skal huske at have nummeret på nøglen hos dig, når du ringer op.
Nøglen koster ca. 250,- kr. og beløbet vil blive opkrævet sammen med din husleje.


Skift af cylinder.

Har du derimod mistet andre personlige ejendele samtidig med nøglen, hvoraf det fremgår, hvor nøglen er tilhørende, kan det være en god ide at få cylinderen skiftet. 
Hvis du ønsker det, kan du kontakte vores Driftsafdeling på 79 43 25 36, da de har ekstra cylindre på lager, og de vil kunne skifte den ret hurtigt.
Betaling for skift af cylinder vil blive opkrævet sammen med din husleje.


Hjælp til at få døren låst op, når nøglen er mistet.

Er det i ØsterBO´s åbningstid du pludselig står udenfor din dør uden nøgle og ikke kan komme ind, så kan du kontakte ØsterBO drift på tlf. 79432536.

Er det udenfor åbningstiden, har ØsterBO en aftale med Falck, som du kan ringe til på tlf. 70 10 20 30. Falck har bedst mulighed for at hjælpe dig, hvis du kan abonnementsnummeret, når du ringer, så du kan med fordel have nummeret på dig - f.eks. i pung/taske sammen med andre kort og papirer, du altid har på dig. Abonnementsnr. er 14010576.

Acceptér cookies fra www.osterbo.dk

Denne hjemmeside bruger cookies til af forbedre din oplevelse af sitet

Du kan altid slette cookies via de avancerede indstillinger i din browser