Er der udfordringer

Beboerklager

Vi opfordre til, at man forsøger at tage en dialog. Gør opmærksom på, hvad der er til gene og prøv at finde frem til en fælles løsning, som i alle kan acceptere.

Det er vores erfaring, at der kan opnås meget ved at have en konstruktiv dialog.

Hvis det ikke lykkes, at finde en løsning, kan der skriftligt indgive en anmeldelse for overtrædelse af husordenen.  Du kan downloade blanketten - Overtrædelse af husorden.
  
Vi vil altid bede dig indgive denne skriftlige anmeldelse, hvis du ønsker, at vi skal tage kontakt til beboeren der klages over. Klagerne skal indeholde en angivelse af dato, tid og sted for det der klages over. For at kunne videre behandle sagen er det vigtigt, at klagen er underskrevet af flere beboere i opgangen/afdelingen.
Du vil være anonym som klager, indtil sagen eventuelt  - efter tilstrækkelig antal klager over samme forhold  - indbringes for beboerklagenævnet eller retten, hvor du vil blive indkaldt som vidne.
 
Du kan finde ordensreglementet for din afdeling under menupunktet "Vores afdelinger".
 
Hvis du har spørgsmål i forbindelse med en klage, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os i administrationen, enten pr. telefon 79 43 25 00 eller pr. mail osterbo@osterbo.dk.

Acceptér cookies fra www.osterbo.dk

Denne hjemmeside bruger cookies til af forbedre din oplevelse af sitet

Du kan altid slette cookies via de avancerede indstillinger i din browser