Skip til hoved indholdet

Du kan, som lejer hos ØsterBO, stille forslag til forandringer og forbedringer i din boligafdeling.

 

4 trin til indsendelse af forslag:

  1. Lav et skriftligt forslag

  2. Beskriv dit forslag, så afdelingsmødet kan stemme JA eller NEJ til det

  3. Forslaget skal indeholde dit navn, adresse og afdelingsnummer

  4. Senest 2 uger før afdelingsmødet:
    Aflever eller mail dit forslag til ØsterBO (forslag@osterbo.dk) – med flg. tekst i emnefeltet ”Boligafdeling navn/nr.”.


Hvis forslaget koster penge, vil ØsterBO inden afdelingsmødet beregne økonomi, og om det vil påvirke huslejen. Vores beregning vil blive vedlagt dit forslag. Derfor vil vi meget gerne modtage, forslag der har økonomiske konsekvenser i god tid, så vi kan lave en beregning inden afdelingsmødet.

Senest en uge før afdelingsmødet, vil dit forslag blive offentliggjort for alle beboerne i afdelingen.

 

Du kan vælge at bruge vores forslagsskabelon nedenfor.


Læs mere

Download forslags-skabelon